HRPRO :: Magazin :: KAKO IM USPEVA? Ovo su trikovi najboljih prodavaca

KAKO IM USPEVA? Ovo su trikovi najboljih prodavaca

El. pošta Štampa

Najbolji prodavci znaju da je upravo kupac taj koji će sam sebe najbolje ubediti da treba da potroši novac na određenu stvar. Njihov posao je da samo postave prava pitanja.

Znate onaj momenat kada iz radnje izađete sa pet-šest proizvoda, a došli ste po jedan. Često su za to zaslužni vrhunski prodavci, koji uspeju da vam izbiju pare iz džepa i da vas s osmehom “bare” da kupite najskuplji proizvod.

alt

Isprobajte njihove najefikasnije trikove.

1. Uvek budite korak ispred klijenta – najbolji prodavci razumeju potrebe svojih klijenata. Cilj im je da reše sve moguće probleme klijenata, i to pre nego što ih postanu svesni, kao i da obezbede alternativne mogućnosti.

2. Odredite prioritete – prodaja je u stvari igra brojevima i vremenom. Cilj je da se zapravo sortiraju proizvodi i usluge što je brže moguće, da bi najbolje mogli da ponudite korisnicima.

3. Ne možete svakog kupca da učinite srećnim – najbolji prodavci znaju za takozvano Paretovo pravilo. To zapravo znači da se 80 odsto prihoda kompanije postiže od prodaje koja se zaključi sa 20 odsto klijenata. Dakle, dobar prodavac poklanja mnogo više pažnje svojim najboljim klijentima koji čine upravo tih 20 odsto.


4. Neka kupci sami prodaju – naporni prodavci ubeđuju kupca da nešto kupi. Najbolji prodavci znaju da je upravo kupac taj koji će sam sebe najbolje ubediti da treba da potroši novac na određenu stvar. Njihov posao je da samo postave prava pitanja, i da uvere kupce da oni žele baš taj proizvod ili uslugu.

5. Koristite rečnik svojih klijenata – neki korisnici koriste reč “fantastično” pri opisu nečega, drugi kažu za nešto da je efikasno. Najbolji prodavci identifikuju prideve koje klijenti koriste da opišu stvari, i koriste iste reči kako bi izazvali željene emocije kod njih, i tako ih podstakli na kupovinu.

6. Podesite svoju stolicu – najbolji svetski prodavci počinju sastanke sa klijentima tako što spuštaju svoje stolice da bi bili malo ispod svojih korisnika, što podsvesno šalje signale da je kupac u dominantnom položaju. Kako sastanak teče, prodavac će polako podizati svoju stolicu, malo više nego što je uobičajeno, kako bi onda stavio sebe u dominantnu poziciju. Laganim podizanjem stolice, kupac nesvesno dobija više sluha za sugestije od prodavca. A, ako stolica ne može da se podesi, jednostavno promenite svoj stav kako bi se postigao isti efekat.

Izvor: telegraf.rs

 

Powered by Web Agency